
Budai Adrienn vagyok, HR szakértő, közgazdász, több mint 10 éve dolgozom HR területen, ahol szinte minden területet volt alkalmam megismerni (bérezés, adózás, bérszámfejtés, üzleti tanácsadás, toborzás és kiválasztás). Nagy multinacionális cégeknél szívtam magamba a tudást a legjobb szakemberektől. (Ernst & Young, WizzAir és DHL)
Lassan 2 éve a mindennapi munkám és kislányom mellett kezdtem el barátoknak, ismerősöknek segíteni, akik elakadtak a munkajogi útvesztőkben, állást kerestek vagy csak felkészülni szerettek volna egy interjúra, mivel a munkakeresés világa nagyot változott az elmúlt években, nehezebb dolga van mindenkinek, 2021-ben pedig talán ez még inkább elmondható.
Fontos egy jól testreszabbott önéletrajz, ezután pedig az interjún is bizonyítani kell a rátermettségünket, hogy miért pont minket válasszanak és miért vagyunk mi a legjobb választás. Ezeken a területeken tudok segíteni, a “másik” oldalon ülve rengeteg tippet és tanácsot tudok ajánlani.
Emellett szívügyem a munkába visszatérő anyukák (apukákat is várom:)) segítése jogaik tisztábatételével elsőkörben, majd vagy segíteni a visszamenetel adminisztratív útját vagy egy esetleges távozás esetén az új lehetőségek feltérképezését is átbeszéljük. Segítek CV írásban ill. az irányok megtalálásában, interjúra való felkészülésben, hogy magabiztosan indulhassanak el a munkakeresés rögös útján hosszabb/rövidebb kihagyás után egy már picit megváltozott szerepkörben.
Magyar és angol nyelven segítem a hozzám fordulókat.
Lassan 1 éves kislányommal vagyok jelenleg GYED-en, így az időbeosztás nagyon fontos. Alapesetben pár munkanapon belül választ kapsz tőlem, sürgős ügyben kérlek keress minél hamarabb, hogy olyan segítséget kapj amit szeretnél és tudjunk minden részletet egyeztetni.
Elérhetőségeim:
Facebook oldal: https://www.facebook.com/budaiadrihr
Email: info@budaiadrienn.hu
Várlak szeretettel!
Adri